joi, 25 martie 2010

Încep să cred...

În ultimul timp mi se întamplă tot felul de lucruri pentru care nu am găsit încă o explicaţie. Merg cu o prietenă să fotocopiem nişte acte şi tipul de acolo nu ne ia bani. Acum câteva zile poftii şi eu ca tot omu' la un suc din ală cu o mie şi una de otrăvuri. Deşi bubuie presa de cât de nocive sunt pentru sănătatea omului, mă gândesc şi eu că dacă n-a murit nimeni până acum, n-oi fi eu prima. Convinsă şi de data aceasta că e ultima dată când mai beau aşa ceva, mă apropii de singurul butic de la metroul din Romană unde văzusem licoarea cu pricina în vitrina. Dar nu reuşesc nici să îi spun tipului ce vreu că îmi şi aruncă în nas un “Am închis!”, deşi nu-mi stă în fire să insist, îmi fac curaj şi îl întreb totuşi dacă poate să îmi dea sucul la care pofteam şi care nu mai suporta nicio amânare. Se pare că pofta îmi curgea din privire aşa că nu zise nimic şi îmi întinse băutura cerută, iar împreuna cu sticla primesc şi o pungă cu perniţe cu telemea. Încerc să mă scuz, îi explic că vroiam doar un suc, dar tipul insistă să iau şi darul din partea lui. Îmi amintesc atunci de cursul de antropologie despre ospitalitate, despre dar şi contra dar, îi zâmbesc, îi mulţumesc, iau punga şi plec.
Astăzi primesc un sms de la un număr necunoscut în care mi se spune că trebuie să mă împac cu mine însumi, să îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru tot ceea ce am. Încerc să văd de la cine vine misteriosul sms, dar se pare că nu am nicio şansă.
Persoanele pe care le cunosc în ultimul timp, îmi vorbesc despre necesitatea credinţei şi bunătatea lui Dumnezeu.
Renunţ să îmi mai pun întrebări, încep să cred...

Un comentariu:

Anonim spunea...

deci argumentul e cred in Dumnezeu pentru ca mi s-a intamplat x.
X nu se putea intampla decat daca Dumnezeu exista.
X is in this case human lack of attention,human altruism and human proselytizing,
Humans can't have those properties unless an unkowable,all powerful,all knowing,all good and especially invisible superhuman exists.
Yeah it all makes sense now.
Add to that particular people concerned with the possibility that you might spend eternity in hell because you denied the Holy Spirit and it all makes sense.
Conclusion.I give up reason and I'm starting to believe in lack and especially in spite of evidence.