marți, 28 aprilie 2009

Intamplarile unui fluture

Comand mancarea, aleg meniuri cu carne si sosuri pentru ca asa iti place tie. Cand comanzi tu, alegi paste si salate pentru ca stii ca imi plac mie.
- Am fi un cuplu ideal, spui tu de fiecare data dupa ce mananci si iti place mancarea, apoi sorbesti cu pofta din espresso italian pe care te-am invatat sa-l bei.
- Am fi un cuplu ideal, spun eu, daca: si incep sa-ti dictez cuvant cu cuvant lucruri pe care le stii deja pe de rost.
- Am fi un cuplu ideal daca nu ti-ai mai pune atatea intrebari.
- Am fi un cuplu ideal doar ca nu as fi eu. Si atunci ai mai vrea sa fim un cuplu ideal?
In masina tii intotdeauna geamul inchis pentru ca stii ca racesc repede. In masina, tin intotdeauna geamul deschis pentru ca stiu ca iti place sa simti aerul de afara. Nu mai insisti sa-l inchid, pentru ca sti ca daca vei insista il voi deschide si mai tare. Zambesti si-mi repeti aceleasi cuvinte.
- Am fi un cuplu ideal.
Zambesc si iti confirm ca poate am fi un cuplu ideal, daca... dar nu am chef sa-ti spun de ce nu suntem si nu vom putea fi vreodata si oricum chiar daca as avea chef sa-ti spun tot nu ti-as spune, pentru ca o sa ma intrerupi la primul cuvant si o sa continui ironic sa-mi spui ce gandesc.
Vrei sa faci la staga brusc, dar iti amintesti ca am rau de masina si ca ma ameteste orice manevra brusca si o iei lejer, apoi ma privesti dulce si stiu ce ai sa spui. De aceea am sa-ti o spun eu prima:
- Am fi un cuplu ideal, daca...
Nu-ti convine ca imi place din ce in ce mai mult jocul asta. Si ca sa mai ai prilejul sa-mi spui ca am fi un cuplu ideal, scoti un cd din geanta si te faci ca nu ma mai vezi. Te enervezi daca nu-ti spun ca-mi place sau nu ma uimesc nici acum ca ai inceput sa asculti jazz. Am sa ma prefac si eu ca nu observ ca ai inceput sa asculti jazz. Si te enrevezi ca nu observ si intrebi daca imi place, iar eu scot un cd din geanta si iti spun ca as prefera asta. Pui cd-ul si zambesti cand auzi Tudor Gheorghe.
Nu mai spui nimic. Cuvintele iti stau pe buze.
- Oare cum o fi in iad? te intreb eu dupa o jumatate de ora de tacere.
- In iad? In iad se canta jazz...

5 comentarii:

olga spunea...

băi lady! şi eu de ce nu ştiam de existenţa acestui blog???

Cristina spunea...

Am fost divulgata...:)))

Anonim spunea...

Si totusi... fluturasule, poate am putea fi un cuplu perfect.

stan spunea...

Crezi ca ai putea fi fluturaşă? :)))))

MihaeRa spunea...

Foarte graitor acest joc de cuvinte!

Si eu cum fac sa te pot urmari?! De ce nu ai si tu widget-ul follow me:(??